Total Pageviews

Olet lämpimästi tervetullut.Jos olet kiinnostunut jostain tekemästäni kortista tai muusta kädentyöstä ota yhteyttä bissecat@hotmail.com

Wednesday, 13 April 2011

Synttärikarkki

Nostan tätä ylöspäin arvonta 17.04
Nyt sainkin päähänpiston synttäreitteni kunniaksi tänne laitan karkkiarvonnan.
Palkinnosta laittelen kuvan viikonlopun aikana .Siinä ainakin leimakuvia,stanssattuja kuvioita ,joku leimasin ainakin tai setti.Kunhan tässä kehittelen.
Kommentoikaa ja laittakaa viestiä eteenpäin .Voit liittyä lukijakseni muttei pakollista.
Ihan näin helpolla en teitä päästä vaan minulla on kysymys.
Minua kiinnostaa kuinka aloitatte kortinteon .Valitsetteko ekaksi taustat koristeet vai aloitatteko värittämällä kuvan ja etsimällä sitten siihen värimaailmaan sopivat lisäkkeet.
Käynpäs kattomassa olisiko minulla jo jotakin palkintoa täällä kotosalla..No niin siis tuo leimasinsetti kuuluu palkintoon.Ja 17.04 on arvonta.

3 comments:

  1. ONNEKSI OLKOON huimasti. Minä aloitan aina papereilla, onko muka joku muukin vaihtoehto? :)

    ReplyDelete
  2. Paljon onnea Sinulle.Minä aloitan kortinteon valkkamalla kuvan ja väritän sen.Sitten alan katsella siihen sopivaa paperia ja koristeita.

    ReplyDelete
  3. Paljon onnea, Bisse! Minä aloitan kortin teon usein valitsemalla leimakuvan, mutta joskus taas käy niin kuin eilen, että paperi inspiroi niin paljon, että kortin teko lähti siitä.

    ReplyDelete

Kiitos että ilahdutat minua kommentilla.